متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

یکی یه دونه پسرمامان

واکسن هجده ماهگی گل پسر

1394/2/7 14:19
نویسنده : مامان زهرا
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گل مامان

الهی مامان برات بمیره که این دفعه واکسن بسیار سختی را زدی همه از قبل می گفتن واکسن هجده ماهگی خیلی سخت تر از واکسن های قبلی هست چون راه میری اما من باورم نمی شد اما باز خیلی استرس داشتم تا اینکه صبح روز 1394/02/03 عزیز و مادر جون آمدن دنبالمون و بردیمت پایگاه توحید اول قد و وزنت کردن و خدا را شکر خیلی خوب بود و بعد نوبت واکسنات رسید که با سر حالی خودت دویدی و رفتی داخل بعد گفتن من بغلت کنم تا اول واکسن دستت را بزنند که یه خورده گریه کردی اما بعد نوبت واکسن دوم یعنی داخل پات رسید که چشت روز بعد نبینه همین که زدن از حال رفتی بعدم بهت قطره دادن و خیلی سفارش کردن که حتما بهت استامینوفن بدهم چون تب می کنی و آمدیم بیرون همش گریه می کردی نزدیکای عصر بود که تب کردی و دیگه پات را نمی تونستی روی زمین بگذاری که همش بغلت کردیم و تا صبح همش پاشورت کردم و حسابی تب داشتی و ناله می کردی دلم برات خیلی می سوخت بالاخره سه روز همینجور بودی و گل پسر شیطون مامان اصلا نمی تونست راه بره و همش حالت خواب بودی و از بس سختی کشیدی الهی مامان برات بمیره اینقدر لاغر شدی که نگو و از اون به بعد کم کم بهتر شدی خدا را شکر دیگه تا هفت سالگی واکسن نداری و من خیالم تا اون موقعه راحته خیلی دوست دارم بوسبوس

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)