متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

یکی یه دونه پسرمامان

گاه شمار زندگی (یک سال و یک ماهگی)

1393/9/1 15:11
نویسنده : مامان زهرا
252 بازدید
اشتراک گذاری

همدمم اکنون که ماهگرد میلادت است ایستاده ام به قامت پاییز کنار پنجره باران رو به شوق برگ ریزان تا زمزمه کنم زیر لب معنای پاییز را

معنای پاییزم ترجمان وجود نازنینت و دفتری از خاطرات مهرانگیز توست آن را در دستانم می گیرم روی قلبم می گذارم تا پنهانش کنم در مکانی امن برای روزهای مبادا...که با نبودنت پیشانی لحظه هایم چروک می شود و روزهایم پر می شود از سمفونی تنهایی...

باش تا قدم زنیم پیاده روهای خیس را تا پیچک سبز شود و زنبق خاطرات از آن بالا رود...

و حال به مناسبت این روز فراموش نشدنی یک شاخه گل از طرف یک قلب عاشق تقدیم به تو!

شاخه گلی که با یک دنیا عشق و احساس عاشقانه چیده ام از من بپذیر این هدیه را زیرا به خاطر تو وبه عشق تو این شاخه را چیده ام این تنها هدیه من نیست قشنگترین هدیه در قلب من است! همین قلبی که تنها برای تو می تپد هدیه من به تو این است::دوستت دارم دردانه ام

                   

پسندها (2)

نظرات (0)