متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

یکی یه دونه پسرمامان

دفترعاشقانه من و تو

1393/6/25 20:12
نویسنده : مامان زهرا
178 بازدید
اشتراک گذاری

                                                      یکی یکدانه ام متینم

اگرتونبودی این کلبه هیچ وقت ساخته نمی شداینجا رو ساختم تا زیر سقفش راحت بهت بگم دوستت دارم این یک هدیه است به تو

تک تک خشتهای این کلبه با عشق گذاشته و بنا شده متینم وجود گرمت به این کلبه عطر زندگی بخشیده دم مسیحای تو روح زندگی را به من بخشیده خداوند مهربان را شکر که هدیه اش را به من بخشیده تا اینجوری بهم نشون بده که من رو می بینه و دوستم داره

می نویسم برای تو برای همه می نویسم از عشق پس بخوان ای عاشق این احساس مرا می نویسم تا بدانی و بدانند عشق بزرگ به چه معناست عشق سرآغاز چه حادثه ای است

می نویسم تا بخوانی احساس مرا و درک کنی عاشق بودن را

اگرعشق برایت پردرد و تلخ است می نویسم تا برایت معنای شیرین و ماندگار داشته باشد

خداوند این چنین پاک این عشق بی همتا را به من داد و من نیز تنها به عنوان مادر می نویسم از تو از یک زندگی و از یک غوغای عشق در دلهای پر از عشق

                                          باهام بمان....اصلا یا ندارد فقط بمان

                                         

پسندها (1)

نظرات (0)