متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

یکی یه دونه پسرمامان

سومین واکسن گل پسر

1393/2/2 23:43
نویسنده : مامان زهرا
135 بازدید
اشتراک گذاری

شش ماهه که شدی باز باید می رفتیم و واکسنت را می زدیم مثل دفعات قبل خیلی استرس داشتم اما باز چاره ای نبود 1393/02/01 بردیمت پایگاه توحید خیلی سرحال بودی و می خندیدی اما من الهی برات بمیرم که نمی دانستی چی در انتظارت هست بالاخره اول قدو وزنت کردند و بعد نوبت واکسن رسید که این بار دوتا داشتی اولی را در پای چپ تزریق کردند که گریه شدید کردی و دومی را در پای راستت وقتی تزریق کردند دیگر از حال رفتی بمیرم برات بالاخره حسابی اشک ریختی گریهو رفتیم خانه مادر جون و عزیز با اینکه اصلا حال نداشتی اما باز تا آنها را دیدی خندیدی و بعد باز زدی زیر گریه خیلی ناراحتت بودم و همش بغلت کردیم تا اینکه شب تب شدیدی کردی مرتب بهت استامینوفن دادم و پاشوره ات کردم خدا را شکرتا صبح کمی تبت پایین آمد اما هنوز تب داری الهی مامان فدات بشه و زودتر خوب بشی خیلی دوست دارم بوسسسسس

                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهدیه
3 اردیبهشت 93 2:41
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 روبدین