متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

یکی یه دونه پسرمامان

اولین عید نوروز گل پسر

1393/1/2 22:32
نویسنده : مامان زهرا
3,022 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم اول از همه عیدت مبارک. اولین عیدتو نازنین پسرم مبارک. از خدا می خواهم که تمام بچه های کو چولو را به یمن این روز عزیز همیشه سالم و تندرست نگه داره چرا که خدا بهترین حافظ برای بچه های کوچولو و ناز هستش. گلم تو اولین عید نوروز را تجربه می کنی.

پسرم انشالله همیشه سالت رو با تندرستی و سلامتی و دل شاد شروع و با عاقبت بخیری و پیشرفت نسبت به گذشته به پایان برسونی.الهی فدات شم دیگه کم کم به امید خدا شروع کردیم به غذا دادن به شما که چقدر با مزه است وقتی غذا می خوری. دوست دارم گلم.

 تو سالی که گذشت خیلی به عزیز و مادر جون زحمت دادیم بیا دستهای کوچولو و لطیفت رو با هم به سوی خدا بگیریم و از صمیم قلب ازش بخواهیم که خدایا تمام عزیزانمون رو تو این سال جدید عاقبت بخیر کن خدایا به تمام اونهایی که بنده های خوب تو هستند سلامتی و تندرستی عطا کن.

خدایا به حق مقلب القلوب بودنت تمام بچه های مریض رو شفا بده. خدایا به حق مدبر شب و روز بودنت ما آدمها رو مهربون و دلرحم نگه دار و بزار تا ابد انسان بمونیم بزار از ناراحتی همنوع ناراحت بشیم و از خوشحالی دیگران خوشحال خدایا هر چیزی رو که می دونی برای ما خیر هست و ما از اون بی خبریم تو این سال جدید برامون مقدر کن. خدایا تمام جونهای دم بخت رو که شرایط مالی - اقتصادی و ... که مانع ازدواجشون می شه رو به خونه بخت بفرست تا اونها هم بعد از مدتی نی نی دار بشن و لذت پدر و مادر بودن را بچشن. (مخصوصا عمو مهدی)

خوب گلم خدا رو شکر که امسال تو هم کنار سفره هفت سین پیش ما هستی. خداااااااا شکرت                               

                                عکس حموم روز قبل سال تحویل متین جون

               ا                               

                             عکس یک ساعت قبل سال تحویل متین جون

                                     

                                 عکس لحظه سال تحویل متین جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا مصطفی
22 فروردین 93 19:14
بابایی عیدت مبارک انشالله سال خوبی داشته باشی