متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

یکی یه دونه پسرمامان

آرامشمی

1393/11/16 19:56
نویسنده : مامان زهرا
286 بازدید
اشتراک گذاری

آرامش من متینم

من در این هیاهوی زندگی آرامشی دارم از جنس تو فرقی ندارد چه ساعت از شبانه روز باشد صدایت را می شنوم خورشید در دلم طلوع می کند وقتی آغوشت را بروی تمام آرزوهایم باز می کنی آنقدر مجذوب گرمای وجودت می شوم که جز آرامش آغوشت تمام آرزوهای خواستنی دیگر را از یاد می برم .

به چشمان من تو نهایت احساسی - نیازی به چشمان من تو چیز دیگری هستی ناب و بی تکرار ...

من برای دوست داشتنت - برای لمس دستانت - برای نگاه از چشمانت - برای بوسیدنت - برای نجوای عاشقانه در گوشت از هیچ کسی اجازه نمی گیرم حتی از خودت ...

تمام زنانگیم را نذر شادیت می کنم تو فقط برای من بخند من احساسم را با همین دست نوشته ها به  قلبت می رسانم فقط باتو زنده ام

دوستت دارم آرام جانم کوتاه می نویسم تو بلند بخوان به بلندای تمام احساسم

دوستت دارم

عاشقانه هایم تمامی ندارد ! وقتی تو بهترین اتفاق زندگی ام هستی

                                         

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان زهره
28 فروردین 94 16:03
امیدوارم با این متین زیبا روزهاتون آفتابی وشب هاتون پر از ستاره باشه امیدوارم سایه اتون 120 سال رو سر متین جون باشه آمین