متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

یکی یه دونه پسرمامان

دومین واکسن گل پسر

1392/12/5 23:41
نویسنده : مامان زهرا
165 بازدید
اشتراک گذاری

جهار ماهه که شدی باید می رفتیم و دومین واکسنت را می زدیم از چند روز قبلش خیلی ناراحتت بودم که دوباره قراره اذیت بشی اما دیگه چاره ای نبود روز 1392/04/01 بردیمت پایگاه توحید اول قد و وزنت کردند و گفتن خدا را شکر همه چیز بخوبی پیش می رود بعد نوبت واکسن رسید که الهی مامانی برات بمیره همین که بهت تزریق کردن از حال رفتی و حسابی اشک ریختیگریه بالاخره رفتیم خانه مادرجون و عزیز اما اصلا حال نداشتی و همش گریه می کردی دلم برات خیلی می سوخت اما نمی تونستم کاری برات انجام بدم جز اینکه بغلت کنم تا چند روز تب داشتی و درد پا بودی اما خدا را شکر الان بهتر شدی الهی مامان قربونت بشه بوسسسسس

                                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

طراح نو
5 اسفند 92 23:04
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
عظیمی
14 اسفند 92 13:01
فدای متین جون خوشگل
امید من
20 اسفند 92 11:06
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیmohamdjavad.niniweblog.com ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .
امید من
20 اسفند 92 11:21