متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

یکی یه دونه پسرمامان

قندعسل و کلاس اول

1399/6/4 17:47
نویسنده : مامان زهرا
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نخود مامان امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا مدارس قراره آنلاین برگزار بشه اما چون شما کلاس اولی هستی هم باید حضوری برروی هم آنلاین برای همین سال جدید برایت زودتر مهر شروع شد و با پروتکل بهداشتی بصورتی که گروه بندی از طرف مدرسه شدید که روزی ۵ نفر بروید امروز اولین روز شروع مدرسه ات بود از شب قبل خیلی ذوق مدرسه رفتن داشتی برای همین زودتر شب های دیگه خوابیدی صبح ساعت ۸ بیدارت کردم صبحانه ات را دادم کمی استرس داشتی اما با صحبتی که باهات کردم آرامش خودت را حفظ کردی و لباس مدرسه ات را پوشیدی ماسکت را زدی و از زیر قرآن ردت کردم و راهی مدرسه شدیم بخاطر پروتکل بهداشتی اجازه ورود من به کلاس را ندادن خودت تنهایی با معلمت سرکار خانم حافظی وارد کلاس شدی و اولین روز از کلاس اولت رقم خورد انشاالله که همیشه موفق باشی و بهترین ها برایت رقم بخوره خیلی دوست دارم💋💋💋

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)